حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود کاظمی درگذشت

یزدفردا :باخبرشدیم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمود کاظمی عضو هیات علمی پیشکسوت گروه معارف اسلامی و عضو شورای فرهنگی دانشگاه یزد و عضو شورای آموزش و پرورش استان یزد  پس از یک دوره بیماری امروز دوشنبه دهم مردادماه دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

دانشکده علوم انسانی دانشگاه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره آن استاد فرزانه و تسلیت فقدان آن عالم فقید به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی یزد، از عموم دانشگاهیان دعوت کرد در مراسم یادبود آن مرحوم که متعاقبا از سوی این دانشکده اعلام خواهدشد، شرکت نمایند.

مختصری از بیوگرافی استاد کاظمی

حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد محمود كاظمي متولد 1325، تفت يزد دوران دبستان را درتفت گذراند .

بعد وارد حوزه علميه يزد شد، ده سال در حوزه علميه مشهد مقدس (خراسان) و پنج سال هم در حوزه علميه قم مشغول به تحصيل و تدريس بود.

قبل از انقلاب در حوزه هاي علمي مشهد و يزد تدريس مي كرد و هم به عنوان واعظ به منبر مي رفت و سخنراني هاي پرشوری داشت.

بعد از انقلاب دو سال در دادسراي انقلاب مشغول به خدمت بود و بعد وارد آموزش و پرورش (سال 60) و همزمان در دانشسراي عالي يزد مشغول به تدريس شد.

از سال 1370با حكم شوراي انقلاب فرهنگي رسما تدريس معارف اسلامي را عهده دار شد و در سال 1371 به عضويت هيأت علمي دانشگاه يزد درآمد.

وی در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود کاظمی پس از یک دوره بیماری روز دوشنبه دهم مردادماه جاری دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

یزدفردا درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود کاظمی استاد فرهیخته دانشگاه یزد و عضو شورای آموزش و پرورش استان را به خانواده محترم آن مرحوم وجامعه فرهنگی و دانشگاهی استان تسلیت می گوید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا